Castanyada 2018

Durant el dia 31 d’octubre vam tenir diferents espais i moments on vam celebrar la festa de la Castanyada a l’Escola. La pluja no va evitar les ganes de celebració a l’Escla i els més petits van poder gaudir d’una visita molt especial i van ser cuiners per un dia fent panellets, a Primària van realitzar el tradicional concurs de moniatos i danses de Halloween i els alumnes de secundària van oferir berenars de tot tipus als alumnes més petits i totes aquelles persones que ho desitjaven.

A més, hem comptat amb la col·laboració de les monitores i monitors de menjador que, juntament amb l’equip de cuina, ens han ofert un menú 100% castanyada: crema de moniato, estofat de gall d’indi amb castanyes i panellets!

Molt bona Castanyada i hapy Halloween!