Grèvol Solidari 2016

GRÈVOL SOLIDARI torna a organitzar el PICA-PICA que tan vam gaudir el curs passat, NO T’HO PERDIS!!!
DIA: diumenge 8 maig
HORA: 10:30 a 13:30
ENTRADA: Pavelló (Provençals/Taulat)
PREU: Recollim aliments i productes de neteja higiene per a l’associació sense ànim de lucre Abarsol
ON? Al pati del segon pis
QUÈ FAREM? Hem preparat una sèrie de tallers, activitats, jocs tradicionals, manualitats i molt més per a petits i grans. Un matí de diversió i bon rotllo!
QUÈ MÉS? Alguns alumnes de 4rt d’ESO ens faran una MASTER CLASS de ball, una coreografia gairebé professional que et farà moure sense parar.
I EL PICA-PICA? Per acabar compartirem una estona fent l’aperitiu, xerrant i coneixent-nos una mica més. Que cadascú porti alguna cosa (posarem un full al porxo de l’entrada de l’escola per a no portar tots el mateix!)

COM MÉS SEREM, MÉS RIUREM I MÉS ALIMENTS RECOLLIREM!!!

278_1_PICAPICA_SOLIDARI2016_2