Instal·lacions

L’Escola Grèvol disposa d’un edifici de quatre plantes i està situat al barri de Poblenou a Barcelona (entre els carrers Provençals, Taulat, Pellaires i Ferrers).

Unes instal·lacions noves corresponents a un primer edifici inaugurat al 1998 que s’ha anat ampliant fins al 2012.

Una escola pensada per donar cabuda àmpliament i amb comoditat a dues línies d’escolarització des de P3 a 4rt de l’ESO.

L’edifici central es divideix en zona d’educació infantil P3 i P4 i zona de infantil P5, Primària i ESO.

La part destinada als més petits del centre compta amb quatre classes lluminoses, amb molt d’espai, amb lavabos propis dins cada aula i sortida directa al pati propi d’infantil mitjançant grans finestrals.

A més, a la mateixa planta, a la que s’accedeix sempre a peu de carrer (sense pujar ni baixar escales) també es troba el menjador d’ús exclusiu pels més menuts.

La part de l’edifici que  acull la resta de cursos es divideix en tres plantes a les que s’accedeix per unes escales àmplies i pensades per què siguin de fàcil accés tant pels petits de P5 com pels més grans de l’ESO.

DSCN4416

També disposem d’ascensor que connecta totes les plantes amb el vestíbul principal, i que es fa servir sempre que algun alumne ho necessiti per raons de mobilitat.

Disposem de diverses sales d’ús polivalent, gimnàs i un pavelló poliesportiu a on a més de servir per al desenvolupament de les activitats curriculars, també s’utilitza per a les diferents activitats festives, esports d’extraescolars, o pel desenvolupament d’activitats per a associacions externes a l’escola.

Planta baixa

• Aules P3 i P4
  • Pati infantil i hort de l’escola
  • Menjador dels alumnes d’infantil