Santa Cecília 2017

Santa-Cecília-la-patrona-dels-músics2

El dimecres 22 de novembre hem celebrat la festa de Santa Cecília a l’escola. A diferència d’altres anys, el departament d’Educació Artística ha apostat perquè la música trenqui les seves pròpies fronteres i s’escampi arreu; hem proposat i realitzat amb enorme activitat tallers interdisciplinaris on la música, les arts plàstiques i altres disciplines s’han fusionat. Des de la generació creativa-espontània, de Ready Mades, a partir del caos fins a l’observació del comportament dels bacteris amb la música, passant per actuacions dels més grans als més petits, graffiti, activitats de pintura amb les mans, creació de formes d’inspiració musical, karaoke o veu i cant, creació de màquines pintores amb moviments pendulars, balls i cançons i molts, molts murals pictòrics com a empremta imborrable d’un gran dia d’experiències viscudes!

Podeu veure totes les fotografies entran al clickedu de l’escola.

Santa-Cecilia-la-patrona-dels-musics21