Casals d’estiu

L’escola ofereix el servei de casal de 9:00 a 17:00 h, amb servei d’acollida des de les 7:45 hores, repartit en dos grans blocs:

• Juliol: des de la finalització del curs escolar fins al darrer dia de juliol.
  • Setembre: des del primer dia de setembre fins a l’inici del curs escolar.

El casal va destinat a tots els alumnes de l’escola des de P3 fins a 4t d’ESO.

S’hi duen a terme activitats de tot tipus (aquàtiques, esportives, lúdiques…) a mida de les edats de cada grup.

A la pròpia escola, al pati dels petits, s’instal·len dues piscines on tots els grups fan activititats diàries.

A més a més, tots els nens i nenes van un cop a la setmana de sortida i des de primer de primària tots els grups fan convivències.

• Els de primer, segon i tercer, passen dues nits a fora.
  • Els de quart, cinquè i sisè hi van quatre nits.
  • Els de l’ESO van de campaments i passen deu nits a fora.
IMG_7988
IMG_8653

L’objectiu principal del casal és fomentar la convivència i les bones relacions entre mestres, monitors, nens i nenes i que alhora tots plegats gaudeixin del casal des del primer dia a l’últim.

casal
casal-2