Piscina per als més menuts

L’Escola Grèvol ofereix el servei de piscina dins de l’horari escolar per als nens de P3, P4 i P5. Per a la resta de cursos s’ofereix com a activitat extraescolar fora de l’horari lectiu.

L’activitat es realitza a les instal·lacions del CEM Marítim (Passeig Marítim 33, a la Barceloneta) i els nens hi accedeixen acompanyats per mestres de l’escola en autocar.

Actualment, els nens de P3 i P4 van a la piscina els dimarts al matí i els de P5 els dimecres a la tarda.

piscina-inf
piscina-inf-2
piscina-inf-3

L’activitat de piscina permet enriquir el desenvolupament psicomotriu en un espai de fàcil mobilitat com és el medi de l’aigua.

Es treballa la coordinació motora, l’equilibri, la resistència, la força muscular i la flexibilitat i estiraments mitjançant moviments suaus.

A part de potenciar tots aquests aspectes de desenvolupament físic, també té uns beneficis a nivell psicològic ja que actuem sobre la seguretat, autonomia i superació personal.

Realitzat en un entorn lúdic i distès on els nens i nenes gaudeixen adquirint el domini i la destresa del seu cos.

piscina