Laura Sala Salas – professora de l’ESO.

“Aquest és el meu quinzè curs a Grèvol. Aquí vaig entrar amb la ferma creença en un projecte de cooperativa escolar i, des d’un primer moment, vaig veure que m’hi volia quedar (de fet, literalment, vaig “portar els mobles de casa,”unes lleixes que tenia, per farcir unes parets de la sala de mestres de l’ESO, on havia de passar “unes quantes hores”de la meva vida).

El que més em va sorprendre d’entrada és el tracte de proximitat amb l’alumnat i les famílies. Aviat vaig veure que aquest tracte proper era i continua sent un dels nostres punts forts: som una escola de barri que tracta els nens i els pares amb amor i respecte, amb una voluntat ferma que tots, pares, alumnes i mestres, formin part d’una família que cada any creix més. És amb aquests valors que els alumnes desenvolupen els seus aprenentatges.

Com a professora de segon cicle de l’ESO cada any acomiado promocions d’alumnes que se’n van amb la motxilla plena, no tan sols de coneixements, sinó també d’emocions, de bons records i de valors”.