Laura Torrabadella – Mare i membre del Consell Rector

Farà uns nou anys que els meus fills són alumnes de Grèvol i , en aquest marge de temps, he vist com l’escola s’ha anat transformant, al meu entendre, cap a millor. En el si de la família, el nostre ‘termòmetre’ per mesurar la qualitat educativa del Grèvol ha estat fonamentalment el benestar i el grau d’entusiasme dels meus fills. Ras i curt: són feliços anant a escola. I aquesta constatació tan simple dóna cabuda a tot un món de significats i emocions que tenen a veure amb el seu aprenentatge i formació.

A banda d’aquesta realitat, com a mare he tingut l’oportunitat de participar en les diferents estructures que la cooperativa posa al nostre abast i viure l’escola des de dins: AMPA, delegada de curs i, actualment, membre del Consell Rector. Sóc conscient que, al llarg d’aquests anys, les meves aportacions al quefer educatiu i directiu no sempre han estat aplaudides, però al mateix temps sí que han estat escoltades i considerades. És justament aquesta escolta i reconeixement, fruit de la qualitat humana i professional dels equips que treballen per tirar endavant el projecte d’escola, allò que m’ha impulsat participar en el Consell Rector i per tant a comprometre’m amb l’escola donant un pas més.

Avui el Grèvol busca ser una cooperativa, no només en termes jurídics, sinó en el sentit més profund del terme: volem la cooperació entre alumnes, famílies, mestres, personal administratiu i òrgans de gestió. Plegats, volem donar resposta als reptes educatius que tenim plantejats en un context social canviant. Plegats, volem continuar construint una escola que mira cap al futur.