Primària
La finalitat de l’educació primària és proporcionar les eines necessàries per entendre el món i proporcionar als nostres infants una formació integral que faci possible el desenvolupament dels coneixements, capacitats, actituds i competències.

Objectius
Créixer com a persones, saber conviure
Aprendre a aprendre
Créixer com a persones, saber conviure
Aquestes, els permetran créixer com a persones, sabent gestionar emocions i adquirint hàbits, valors i normes, tant acadèmics com personals.
Aprendre a aprendre
Saber conviure i aprendre a aprendre, adquirint les eines necessàries per ser competents i despertar la curiositat i l’esperit crític que els permetrà continuar aprenent al llarg de la vida.
Metodologies de l’aprenentatge
Atenció personalitzada
- Prioritzem l’acció tutoriali l’acompanyament per part dels i les mestres.
- Treballem les emocions des del nostre projecte propi d’expressió.
- Atenem a la diversitat donant resposta als interessos, capacitats i ritmes d’aprenentatge de cadascú amb el suport de l’Equip Psicopedagògic.
- Abaixem la ràtio de les classes de llengua catalana, matemàtiques i llengua anglesa a 17 alumnes.
- Impulsem l’avaluació contínua i formadora.
Idiomes
- Organitzem l’aprenentatge de la llengua anglesa amb l’objectiu que els infants en acabar l’etapa siguin capaços d’entendre i expressar-se en anglès en diferents contextos.
Treball Global
- Posem en pràctica el mètode científic i la recerca a través de l’experimentació, de manera globalitzada des de la matèria deTreball global, posant en pràctica metodologia de projectes.
- Paral·lelament Iniciem la línia STEAM amb la realització de dos projectes relacionats amb dues empreses de l’àmbit tecnològic.
Competències digitals
- Els alumnes assoleixen la competència digital mitjançant l’ús d’iPads, portàtils i monitors interactius dins del procés d’ensenyament i aprenentatge en tots els cursos de la primària.
Competències lingüistíques
- Fomentem el gust per la lectura, llegint diàriament 30 minuts enel projecte de Pla Lector.
- Potenciem la competència discursiva i l’oralitat, a través d’argumentacions, exposicions i el treball cooperatiu, per tal de potenciar les seves habilitats comunicatives.
Compaginem diferents metodologies d’aprenentatge:
- Classes actives i interactives amb noves tecnologies.
- Experimentació i manipulació per adquirir el coneixement matemàtic raonat.
- Estones de treball individual i moments de treball cooperatiu.
- Respecte pels diferents ritmes de treball.
- Adquirir habilitats clau de l’aprenentatge competencial.