Batxillerat dual

En la missió d’aprofundir i potenciar el multilingüisme des de l’escola i gràcies al conveni signat amb Academica Corporation -la principal institució escolar i educativa dels EUA i creadora del programa internacional de doble titulació «Diploma dual» – oferim als i les nostres alumnes la possibilitat de cursar el DIPLOMA DUAL «BATXILLERAT DUAL AMERICÀ.

como-funciona-academica

Batxillerat dual americà

L’escola ha implementat per als alumnes a partir de 2n d’ESO que ho desitgin el programa de doble titulació de Batxillerat espanyol i estatunidenc

Valors i avantatges del programa

Són molts els valors i els avantatges que el programa «Diploma Batxillerat Dual Internacional» aporta als i les alumnes, entre els quals destaquen tres objectius principals:

• 100% en anglès – currículum, professorat... - en un entorn d’estudi i treball.
  • 100% online – plataformes, eines, comunicacions, etc.
  • Gestió, esforç, responsabilitat, organització i maduresa de l’alumne en l’estudi i el treball.
Reprodueix vídeo