Parlem d’emocions

Aristòtil va dir que educar la ment sense educar el cor, no és educació en absolut.

A Grèvol sabem que l’educació és un procés d’aprenentatge i creixement en el que intervenen múltiples factors i que, per aconseguir que el nostre l’alumnat es faci gran en tota la dimensió de la paraula, no hi ha prou amb l’adquisició de coneixements acadèmics. És imprescindible arribar a un bon auto coneixement ja que aquest predisposa a actituds positives i millora les relacions a més d’incentivar la motivació.

És per això que a l’escola treballem l’educació emocional des de l’etapa infantil fins a secundària tant a les tutories com a la matèria d’Expressió per tal de donar resposta a un conjunt de necessitats que van més enllà de l’aprenentatge de coneixements clàssics aportant un factor qualitatiu a l’educació, orientant-la sempre cap al benestar de l’alumnat.

20221014_article Marta Roig 2