Convidats de luxe a informàtica

És habitual a la nostra escola portar a professionals de totes les disciplines a les nostres aules per tal que els alumnes coneguin de primera mà …

Durant aquest segon trimestre, els alumnes de 4t d’eso que fem l’optativa d’informàtica, hem rebut un parell de visites molt interessants. Exalumnes il·lustres!

Els dos alumnes que ens han visitat són exalumnes que treballen en un parell de camps que hem treballat a les classes d’informàtica. I són dos exalumnes que estan destacant molt en els seus camps!

El Jordi Saragossa ens va venir a fer una xerrada sobre la seva professió, des del seu dia a dia fins als aspectes tècnics de la utilització dels programes informàtics. En Jordi és fotògraf especialitzat en esports de muntanya, i treballa per diverses marques i federacions esportives. Poc a poc s’ha anat fent un lloc dins aquest món fins arribar al moment actual convertint-se amb un fotògraf de curses de muntanya conegut arreu del món. És un dels fotògrafs de Salomon i Buff que segueix el Kilian Jornet i la Núria Picas, entre d’altres.

Podeu obtenir-ne més informació a www.saragossa.cat

L’Alfred Tapscott és músic, que participa en diversos projectes musicals de gran interès, i s’ha especialitzat en la composició i producció de bandes sonores de continguts audiovisuals (pel·lícules, televisió, teatre, videoclips…). Ens ha parlat sobre la feina de crear bandes sonores per encàrrec, i ens ha explicat la creació d’alguns treballs seus. Darrerament ha fet la música de sèries de televisió que s’emeten a casa nostra, i tràilers i pel·lícules que podeu veure al cinema.

Podeu obtenir-ne més informació a alfredtapscott.com

20221014_article Marta Roig 2