Dansa Ara 2017

La darrera setmana del segon trimestre és molt especial. A Cicle Inicial vam viure al màxim el nostre projecte però a més a més els nois i noies de 2n van marxar al Palau Sant Jordi per gaudir de la gran ballada anomenada Dansa Ara. Ja fa uns quants anys que hi participem, però tot i així hem de dir que els mestres tenim el mateix nerviosisme i il·lusió que els nostres alumnes. Aquest any l’organització ens ha preparat algunes novetats: per exemple hem viscut un moment de recordatori dels Jocs Olímpics de Barcelona, perquè és el 25è aniversari. Com passa el temps! També hem participat d’alguna coreografia que han realitzat els ballarins de la Factoria Mascaró i com sempre hem realitzat tots junts el nostre conjunt danses.

No cal dir que ens ho hem passat molt bé i que escoltant la lletra d’una de les darreres cançons que hem fet, en lloc de dir: ¡Viva Graná! podríem dir: Visca el Dansa Ara!

dansa_ara13