L’equip Grevolego1 és seleccionat pel premi “Global Innovation Award”

L’equip Grevolego1, format per 7 alumnes de 4t d’ESO de l’escola, ha estat seleccionat pel premi “Global Innovation Award” a la First Lego League de la UPC, i passa a la final espayola com un dels millors projectes d’innovació global que s’han presentat.

GrevolegoEls alumnes Jonás Saggion, Mar Balseiro, Guillem Castells, Anna Torres, Laia Castillo, Muna Abdul i Guillem Bermejo varen participar a l’edició d’enguany de la First Lego League que es celebrava al campus universitari de la UPC de Barcelona el passat 20 de febrer.

Aquest equip ha estat seleccionat perquè amb el seu projecte de recerca passi a la fase final espanyola en el premi a la millor iniciativa innovadora per a resoldre els problemes que el repte d’aquest any, Trash Teck, els hi havia posat.

Volem felicitar-los pel seu treball i la seva exposició, que els hi ha valgut aquest reconeixement. Enhorabona.

Grevolego