Lliurament de premis del “XXX Triatló escolar de Barcelona”

triatlo

El passat 1 de juny els alumnes de la nostra escola van participar al Triatló Escolar de Barcelona.

Juntament amb alumnes d’altres escoles, van haver de realitzar les 3 disciplines del triatló (100 m. nedant, 2000 m. en bicicleta i 1000 m. de cursa a peu).

A l’escola s’ha treballat (a les classes d’EF ) la resistència aeròbica i les transicions, tant de nedar a bicicleta com de bicicleta a còrrer; per poder afrontar el repte d’aquesta triatló. Aquest esforç es va veure recompensat el dijous 15 de juny quan se celebrà al Centre Cívic de Sant Agustí, el lliurament dels premis del XXX Triatló Escolar de Barcelona, en què dos alumnes de la nostra escola van rebre els seus merescuts i suats trofeus.

A més, la nostra escola també va ser premiada amb el trofeu al tercer centre en nombre de participants i amb millors registres.

Enhorabona!

IMG-20170615-WA0003