Nova imatge Escola Grèvol

Benvolgut, benvolguda,

Estem emocionats en presentar-vos la nova imatge del logotip de l’escola. Aquesta nova imatge transmet l’essència de l’escola però amb un nou aspecte visual. Esperem que us agradi!

Atentament,

Escola Grèvol SCCL
Provençals 9 • 08019 Barcelona
T. 933 031 103
www.escolagrevol.cat

Aquest correu electrònic i, en el seu cas, qualsevol fitxer annex al mateix, conté informació de caràcter confidencial exclusivament dirigida al seu destinatari o destinataris. Si ha rebut aquest correu electrònic per equivocació, preguem se’ns notifiqui immediatament aquesta circumstància, mitjançant el seu reenviament a la direcció electrònica del remitent. Queda prohibida la seva divulgació, còpia o distribució a tercers sense la prèvia autorització escrita del titular de la mateixa. Escola Grèvol, garanteix la correcta adopció de les mesures necessàries per el tractament de les dades de caràcter personal de conformitat amb el que estableix la LOPD, en relació a les seves dades personals i, especialment a la seva direcció de correu electrònic.

Veure al navegador

Simbol-Grevol-color