Portes Obertes 2021-2022

Som una escola arrelada al Poblenou amb voluntat de projecció europea i universal. Cerquem l’educació integral de l’alumnat mitjançant un ensenyament divers i personalitzat. El preparem per la vida real a través d’una educació transversal que els permeti resoldre els reptes i fer front als problemes d’una manera creativa.

Ens encantaria comptar amb tu

A Escola Grèvol ens encantaria comptar amb tu. Per això t’animem a que demanis una visita presencial per poder conèixer a fons el nostre projecte educatiu a la vegada que veus les instal·lacions i resols dubtes.

Aquest any, les visites s’han de demanar amb cita prèvia ateses les circumstàncies de la pandèmia. A més, són de màxim 10 persones i fora de l’horari lectiu.

Fomentem l’autoestima i la llibertat dels i les alumnes en un clima de responsabilitat, iniciativa i respecte mutu.
Una escola que educa en els valors del cooperativisme, la solidaritat, l’ecologisme, el treball col·laboratiu, la satisfacció de la feina ben feta i l’esforç per progressar i ser feliç.

Educació infantil, primària i ESO són les etapes educatives durant les quals l’alumnat es forma de manera integral tan a nivell acadèmic com personal. Per això els posem al centre del seu aprenentatge i els preparem per fer front al futur amb garanties.

Per què Escola Grèvol?

Potenciem l’educació emocional, base per formar persones felices i competents

Gestió emocional

L'expressió i l'acompanyament de la dimensió personal és pilar del nostre projecte educatiu. Busquem el desenvolupament del benestar emocional dels nostres infants i joves educant des del cor.

L’infant com a protagonista

Fomentem els aprenentatges significatius, l’ús de metodologies innovadores, el pensament crític i les habilitats socials per resoldre reptes compartits. Personalitzem l’aprenentatge reduint la ràtio a la vegada que potenciem la participació i el treball col·laboratiu.

users2

Proximitat

La coordinació entre els agents implicats en el procés d’ensenyament-aprenentatge és vital per l’assoliment de competències i objectius. Atenem les individualitats de cada alumne/a acompanyant-los en el seu procés maduratiu i d’aprenentatge.

Innovació educativa

L’escola ha estat seleccionada en dos programes d’innovació del Departament d’Ensenyament. Fomentem els entorns digitals que milloren la motivació i l’interès pels aprenentatges.Així mateix, som pioners en la matèria d’Entrepreneurship impartida en anglès.

library2

Qualitat

El claustre estable i implicat assegura la continuïtat dels projectes educatius i la línia pedagògica de l’escola. També apostem per la formació contínua dels professionals del centre renovant i actualitzant-nos constantment. Tenim la Certificació ISO 9001 i revisem els processos educatius periòdicament, cosa que implica una millora contínua de la qualitat.

group-work

Participació

Ser cooperativa mixta de famílies i mestres possibilita que tots i totes sumem al nostre projecte i el fem créixer plegats.

Fes la teva reserva

Fes la teva reserva i vine a conèixer l’escola!

Recorda que aquest any les visites s’han de demanar amb cita prèvia ateses les circumstàncies de la pandèmia. A més, són de màxim 10 persones i fora de l’horari lectiu.

Amb la teva reserva podeu venir dues persones adultes, és dir, tú i un/a acompanyant.

Provençals, 9. Barcelona
Telèfon: 933 031 103
escolagrevol@escolagrevol.com

Si continues navegant per aquest lloc web, acceptes utilitzar les galetes. Més informació.

Tanca